Rapport Guest Service

Vi ved, at din virksomhed handler om at opbygge værdifulde relationer, så vi vil gøre alt, hvad der kræves for at sikre, at dine kunder og gæster får en bemærkelsesværdig oplevelse. At foregribe deres behov - også før de gør det selv og spare dem dyrebar tid.

HVER ENESTE GÆST SKAL FØLE SIG UNIK

Vi ved, at jeres virksomhed altid vil ses fra den bedste side. Vi gør derfor alt for at sikre, at jeres gæster og kunder får en personlig og unik oplevelse når de besøger jeres virksomhed. Vi ser og opfylder gæsternes behov – allerede inden de selv bliver opmærksomme på behovet – hvilket sparer både dem og jer dyrebar tid.
 

VI TILBYDER FØLGENDE GÆSTESERVICES:

  • Reception
  • Switchboard
  • Event Management
  • Mødeforplejning
  • Servicecenter

 

SERVICE TIL DINE GÆSTER

Vi forudser jeres gæsters behov og skræddersyr vores service til jeres virksomhedskultur og værdier.

Vi fokuserer på at forbedre selv den mindste detalje, hvilket gør en kæmpe forskel for hvordan gæsten oplever jeres virksomhed.

Vi har udviklet et system, der indeholder hver enkel gæsts personlige præferencer, så vi kan sørge for den bedste og mest personlige tilpassede service ved hvert besøg.
 

VORES MEDARBEJDERES PERSONLIGHEDER ER UNIKKE

Hos Rapport brænder vi for vores arbejde! Vi har en oprigtig passion for service og nyder at være i selskab med mennesker. Det handler ikke kun om, hvad vi gør, men også hvorfor vi gør det.

Vi giver hver enkel gæst en speciel og personlig serviceoplevelse, der skaber unikke øjeblikke.

Vi arbejder altid på at skabe en behagelig atmosfære når gæsten ankommer, mens de venter, under deres besøg og når de siger på gensyn.
 

SÅDAN SKABER VI EN PERSONLIG GÆSTEOPLEVELSE

Hos Rapport Guest Services er vi stolte af vores undervisning og udvikling for alle vores ambassadører. Dette giver os unikke kompetencer samt mulighed for at opfylde jeres gæsters individuelle behov. Vi møder alle med en passende og professionel hilsen.

Dette skaber en samhørighed med gæsten og giver os tid til at identificere præcis det øjeblik, hvor han eller hun har glæde af den ekstra service, så de får følelsen af, at blive taget hånd om på en hel ny måde.

Vi lærer noget af hvert eneste møde og bruger denne viden til at forbedre gæstens oplevelse. Indimellem lægger de måske først mærke til de små detaljer senere, men det gør ikke noget. Det vigtigste er, at vi har gjort en forskel og forbedret gæstens dag.

Er du nysgerrig efter at høre mere om Rapport Guest Services i Danmark?

Brug kontaktformularen nedenfor, så fortæller vi gerne, hvordan vi kan skræddersy vores service til din virksomhed.

Du kan også læse mere på vores website.

Kontakt os






* Obligatoriske felter
Scroll Up